***Vägt mig idag***

Och blev riktigt glad! Har gått ner ytterligare ca 700 g så jag är nästan ända nere på 68 kg!! TJOHOOO!!!!
Äter ju mer normalt nu, men väldigt mycket mindre kolhydrater än jag gjorde innan jag började. Unnar mig dock lite extra, som ett par godisar ibland och så. Åt dock 4 våfflor i tisdags och det skulle jag inte ha gjort. Jag hade JÄTTEont i magen dagen efter..... Inte kul, men då vet jag i alla fall att jag åt för mycket.

Ska åka till Örebro idag och det ska bli jättekul!! Jag kan behöva något roligt i den här förbaskade förkylningen. Jag har så ont i halsen att till och med vatten skär som eld hela vägen ner. Stoppar i mig alvedon för att fungera någorlunda normalt. Dessutom äter jag lite slemlösande, eftersom jag också känner av mina bihålor. (trevligt samtalsämne....)

Vi höres efter helgen! (ska packa och beställa nya kläder!)

Kommentarer
Postat av: Lina T

grattis till minskningen! Härligt! Vet hur det är att kämpa på!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback