***Lite ner igen***

Förra veckan när jag vägde mig, talade jag inte om det, för jag hade stått stilla sen veckan innan. Den här veckan (min 5:e rivstartsvecka) har jag gått ner lite till, så sammanlagt ligger jag nu på -4,8 kg och -13 cm på midjan.
Kommer att förlänga rivstarten även den 6:e och sista veckan. Sen måste jag byta fas, vilket känns lite si och så. Jag har faktiskt fuskat med några små saker: tex åt jag kokos på maten igår och i förgår. Dessutom hade jag lite banan på också. Känner att jag måste börja vänja mig igen, för som det är nu har jag jättesvårt att se mig själv äta kolhydrater igen! Det kommer jag naturligtvis att göra, men jag drar mig verkligen för det (vilket ju i och för sig är positivt, för då blir det lättare att hålla ut i resten av mitt liv ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback