***Lily Bee + stjärntecken***

Jag har skapat för designat, hela tre layouter den här gången.

Till den här veckan har jag skapat om mina barns stjärntecken. De har varsitt album som de ska in i. Gemensamt för alla layouterna är att jag skapat med papper från Lily Bee. På varje layout har jag använt en diecut från arket Fashion Frames Die Cuts. De andra gemensamma detaljerna är badgen med stjärntecken på, datumen har jag stämplat med en stämpel från Purple Onion som heter Date Me och alfabetet är från Basic Grey. Det är faktiskt ett av de snyggaste alfabet jag sett från Basic Grey, så missa inte att kika på det.



Som cardstock har jag använt det mörkare Kraft från Jillibean Soup och det ljusare Straw från Bazzill. Ovan har jag som mönstrat papper använt Stella, på Tvillingarna har jag använt fram och baksidan från Exclusive. Gemensamt för dessa två layouter är dessutom blommorna, från Prima. Ovan har jag dessutom använt mig av en bit blå spets.




På Lejonet har jag använt det mönstrade pappret Fashion Show. Jag har dessutom anänvänt mig av en bit grönt band och gröna blingstenar från Prima.
Det gröna pappret jag skrivit ut min text på är ett gammalt vellum papper jag hade liggande hemma. Det är ett bra tips!
Ovanligt mycket från mig idag alltså. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback