***Scrapträff igår***

Igår var jag på scrapträff tillsammans med tjejerna i LinköpingScrap. Nästan alla var där. Jättkul!! Mycket scrap och skratt, det är sånt som förlänger livet. Tre layoter gjorde jag, varav jag kan visa upp två.





Fick med mig lite mums från designat hem också. Bland annat journalingbladet som syns på pepparkaks-layouten. Missa inte de blocken i butiken! Oerhört användbara och prisvärda!!

Har jobbat idag och ska jobba imorgon också. Det blir dock en mjukstart, med bara 4 timmars jobb/dag. Jag har sån tur att det var mina två kortaste dagar som sammanföll med slutet på lovet, vilket passar bra, så fick vi (familjen) lite mer tid tillsammans.
Nu ska jag nog scrappa lite mer!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mycket fint det blev igår! Men du ska inte lägga in den första i mitt inlägg också? Det är nog inte publicerat än.

/Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback