***Sammanfattning 2009***

Jag har skapat en dubbellayout med ett foto per månad från året 2009, som en slags sammanfattning. Vad var det som var "grejen" i varje månad. Den visas upp på Scrappiz idag, tillsammans med några sammanfattningar till från andra i redaktionen. Du hitter inlägget här.

Så här blev min layout. Visar den först som en helhet, båda sidorna bredvid varandra och sen varje sida för sig.







För övrigt har jag jobbat idag, varit hos tandhygenisten, åkt pulka i -15 grader och sen lagat mat hela eftermiddagen. Det gäller att smida när järnet är varmt, brukar man ju säga. Idag var en sån där dag då det var riktigt roligt att laga mat! Gjorde först tre olika sallader, därefter middagen (kycklingfiléer i ugn, grädde, sambalolek, soja, vitlök) och en efterrätt (saffranskokta päron). Päronen har jag aldrig gjort förut, men de var RENA DRÖMMEN!!! Koka upp vatten, kanelstång, vaniljstång och saffran. Sätt i päronen som du skalat och låt sjuda i 20 minuter. SÅÅÅ underbart goda!!!! Och vilken doft!!! *andas in djupt med näsan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback