***Lite julbilder***

Tänk vad underbart det är med helg! Jag kan inte fatta den där reklamen de kör på TV just nu som säger att de flesta människor mår bäst på vardagarna.... Då tillhör jag minoriteten i så fall. Inte för att jag mår dåligt under vardagen, men jag mår bättre på helgen! Har scrappat hela helgen, förutom mina första 4 vakna timmar igår när jag städade. Barnen har lekt så himla bra tillsammans, så jag har verkligen haft tid att ägna mig åt det jag gillar.

Jag inser just nu att nästa allt jag scrappar är på uppdrag till designat eller Scrappiz. Men idag har jag faktiskt scrappat bara för mig själv och den ser ni nedan.



Jag har återupptäckt min edgescraper, som jag tycker jag använder på allt just nu. Även mina chalks används flitigt. Här har jag dessutom använt ett par QK-dies, vilket inte var igår.

Nu tror jag att jag ska umgås lite med mannen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback