***För designat***

Jag har skapat för designat. Missa inte att vi just nu har en skisstävling som pågår under hela februari. Kika in i bloggen för att läsa information om den.

Har ni inte upptäckt Nikki Sivils underbara, dubbelsidiga papper, hoppas jag att ni tar er en titt efter idag. Just den här serien med papper "handlar" om att kyssa grodor till prinsar. Eftersom de är dubbelsidiga, finns det alltid en sida som man tycker om.
Jag har använt pappren U R my Favorite, U R my Heart och U R my Cutie Cutups, allt på en bas av av Bazzill Kraft.



Som dekoration har jag använt en bit vinröd spets, några halvpärlor från Prima Marketing och hjärtan från Heidi Swapp. Jag har använt två olika alfabeten för att få till min rubrik: ett minialfa från My Little Shoebox och ett större från Basic Grey.

En ganska enkel LO där budskapet är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback