***Färgkombination***

Vi har en serie på Scrappiz som heter "dagens färgkombo". Jag står för kombinationen idag, GRÖNT och TURKOS och min layout blev som följer.



Idag har jag varit med barnen och köpt lite nya skor. I den här snön har deras skor för kort skaft, så de är alltid blöta om fötterna. Tycker jag inte att de ska behöva vara, så nytt var att föredra. Hade tur, det var rea och jag kom undan ungefär tre gånger billigare än jag räknat med.
Mitt på skoaffären fick jag däremot migrän (börjar alltid med synrubbningar), så jag var inte säker på att jag skulle kunna köra hem. Som tur var var det ett lättare anfall än förra gången, så det blev inga problem med att köra. La mig när jag kom hem. Det är tur jag har vana barn, som vet att jag måste få vara ostörd ett tag (rör sig bara om ca 40 minuter), därefter var jag fortfarande lite trött i huvudet, men inte mer än så. Hoppas det dröjer nu till nästa gång.
Nu är jag trött, ovanligt trött. Klockan är inte ens tio på kvällen och jag tänker faktiskt gå och lägga mig. Det är VÄLDIGT ovanligt för mig att vara i säng före 23.30, så då är jag trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback