***Nytt för designat***

Jag har skapat för designat än en gång. Härligt tuffa papper!!!

Bo Bunny har kommit med en riktigt häftig pappersserie som heter MamaRazzi. Ett av de pappren har jag använt här, Slides. Jag har rivit kanterna rejält och sen använt mig av en Ranger Distress Ink-dyna för att skita ner kanterna lite extra. Jag har använt den dynan på mitt journalingark också. Just min färg heter Pumice Stone, den och flera andra färger hittar du här.



Cardstocken jag använt mig av är ett Jillibean Soup Kraft. Som en form av förstorad fotomatta har jag målat med en akrylfärg från Kaiser som heter Sage. Den och andra färger hittar du här.
Journalingarket kommer från ett block av Melissa Frances. Jag har dessutom använt mig av en bit spets, en pebbles fjäril från Prima och en filmstrip från Tim Holtz.
Alfabetet och stickersen i det nedre högra hörnet kommer från ett kombinationsark från Bo Bunny.

Glad Påsk på er alla!! Missa inte att det nu finns en ny tävling på bloggen också som pågår under hela april.

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

En kanonläcker LO! Och kul ämne. ;)



Glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback