***Cybercrop på Scrappiz***

Idag har jag äntligen lyckats få till 2 layouter till den cybercrop som just nu och fram till 11/4, pågår på Scrappiz.

Först har jag skapat efter en skiss:



Därefter har jag skapat till en tekniktävling, där man skulle välja fem tekniker på en lista. Jag valde: rulla papper, stämpla med annat än stämplar (i mitt fall wellpapp), kladda med färg (jag har använt både distressdynor och glimmer mist), riva och stansa.



Tänk att helgen inte är slut än!! En dag ledig till, det känns som om jag redan varit ledig i veckor. Att två extra dagar kan göra så mycket.
Mamma och pappa har varit här torsdag till idag. Det var kul och mysigt!
Imorgon kommer svärmor och svärfar hit för att fira Mirandas födelsedag samt ta med barnen hem till sig över lovet.

Kommentarer
Postat av: Rosario

Det så så mycket nya du...din nya stil...så snyggt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback