***Twilight***

Tack underbara Bea för att jag får låna böckerna. I LOVE THEM!!! Och för er som inte vet, menar jag Twilight-serien. Har bara några sidor kvar i första boken och jag är helt såld. Min hatkärlek för vampyrer har just nu förvandlats till ren och skär förälskelse ;) Edward är otroligt romantisk och underbar på alla sätt och vis och det stör mig varje gång jag kommer på att det faktiskt handlar om 17-åringar. Okej, Edward har ju varit 17 år i nästan 100 år, så det kanske inte räknas..... hihi
Det är ju rena drogen detta! Jag har hjärtklappning när jag inte läser och en ännu värre hjärtklappning när jag väl kan återvända till boken.
Redan nu fasar jag för slutet.... Vill inte att det någonsin ska ta slut och hoppas att det är ett tillräckligt bra slut, så jag känner att jag kan lämna dem där. Bara 3 böcker kvar....

Nu ska jag återvända till boken....;)


Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Och snart kommer bok sju om Claire och Jamie... ;)

Postat av: Bea

Visst är de underbara love sa ju att de var beroendeframkallande ;-)

2009-09-09 @ 23:36:04
URL: http://beasscrap.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback