***Twilight***

Inte mycket kvar att läsa nu i bok nummer 3. Håller på att gå ihjäl av spänning!! Samtidigt som jag vill komma framåt, vill jag absolut inte att den ska ta slut. Serien alltså. Vad ska jag göra sen? Misstänker en mindre depression nästa vecka....hihi
Ska våga mig på att prova ljudböcker för första gången och tänker börja med Harry Potter. Har ju redan lästa alla 7 böckerna, men högt för Miranda. Kommer inte in i en bok på samma sätt när jag läser högt, så jag vill läsa om dem för min egen skull. Eller, lyssna på blir det ju. Ska bli intressant att se om jag kan komma in i den på samma sätt när jag inte läser själv. Just nu är det dock bara Edward och Bella som gäller. Nästan så jag önskar att en vampyr skulle komma insläntrande i mitt liv. :) Huh, jag som egentligen hatar vampyrer. Vad lite kärlek kan göra för inställningen!!! Tur att True Blood går på onsdagarna, så jag får en liten dos av det varje vecka i alla fall. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, känner precis igen mig! Jag är också fast bland vampyrer, och jag skulle absolut inte läsa den. Men när vi var hos Martins familj gick filmen och jag försökte läsa annat och misslyckades kapitalt. Så jag blev sugen på böckerna. Idag tittade Martin på boken och undrade hur jag kommit så långt... True blood har jag däremot inte kollat på.

Postat av: Nina H

Tack för tipset, Petra! Har hört om böckerna förut men efter dina lovord bestämde jag mig för att prova dom....och jag sträck-lyssnar nu!!! :-)

Jag är snart färdig med bok 2. Men du skriver att du är klar med bok tre? Det är ju fyra böcker?

Nu måste jag kolla efter filmerna också! Jag trodde inte de var klara!!

Du missade väl inte TV-serien "Being human", som gick nyligen? Underbar!!!

Ha det bra!

*

2009-09-22 @ 09:54:50
URL: http://tjejmote.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback