***Nytt för Designat***

Här följer min andra layout för Designat.

Jag har återigen skapat med underbara papper från Nikki Sivils serie Victoria's Street. Det blev även denna gång en väldigt enkel design eftersom jag tycker dessa papper utstrålar en fräschhet som kräver mycket luft kring sig.
I grunden har jag ett Bazzil Cardstock; White. Pappren jag använt är Taylor's Seat och Taylor's Light. Dessutom har jag använt en bit av den vågiga kanten på pappret Victoria's House.



Min lilla journalingruta har jag stämplat med en del av Unity Stamp Company's julipaket. Jag har stämplat med kopparfärgad dyna på OH-plast och embossat med ett Clear pulver. Jag har också använt en bit spets från Melissa Frances' Beige Ribbon Collection. Till rubriken har jag använt ett American Crafts thickers alfabet, som är tygklätt och heter Patchwork Aqua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback