***Nytt för Designat***

Det är lördag och jag har återigen skapat för Designat. Kolla in bloggen också för mer inspiration från de övriga i designteamet.
Serien In Bloom från My Little Shoebox erbjuder fantastiskt glada, klara och härliga färger. Till denna layout har jag valt pappren Vines och 2 smala remsor från Petals. Dessutom har jag använt en del av ett runt papper, Blossom. Cardstock är ett vitt Bazzil, Lily White.



Min journaling"ruta" är också från My Little Shoebox. Flera ark med sådana journalingrutor finns här. Det vita hjärtat är från Heidi Swap, Glossy Hearts. Har du inte redan upptäckt dessa hjärtan, kan jag meddela att de är väldigt användbara.
Min rubrik består delvis av My Little Shoebox Mini Alpha Stickers, Lilac. Dessutom har jag stansat ut "6 år" från ett korkark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback