***Mina alster från LinköpingScrap***

Här följer de layouter och kort jag skapade under helgen:

Först en layout gjord till en lifttävling (och dessutom faller den under mitt 52 veckors projekt):



Sen en LO som var till kitutmaningen (jag ber om ursäkt för den usla scanningen här):

 

Därefter hakade jag på
Stellas liftutmaning:



20 minuter innan inlämningsdax på lördagen kom jag på att jag också ville göra ett kort till kitutmaningen och jag hann med 10 minuters marginal!!!!!!!!!!!!



Sen påbörjade jag en "fri" layout som jag slutförde söndag morgon:



Sen högg jag in på söndagens tävlingar. Först till skisstävlingen:



Sen gjorde jag Stellas lift för dagen och den vann jag också på sen!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag hann påbörja ännu en LO, men den är inte klar att visa upp ännu.

Nu ska jag hugga in på mitt designpaket!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte aktivera så hela dina inlägg feedas ut? Du gör det nånstans under inställningarna i bloggen - det finns en tråd om det i datorhörnan på Scrappiz. Är så tråkigt att missa allt ditt skapade annars...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback