***Härligt med Glitz***

I mitt paket från Designat senast, fanns det helt underbara papper från Glitz Design. Pappren som jag valde till just denna layout, blev Distressed och Floral. (Överkanten på det gröna pappret har jag gjort med en stans, så det är inte så pappret ser ut) En relativt rak och enkel layout, för att försöka hålla samma dämpade ton som Miranda gör på fotot. Kände att fotot försvann lite på det mönstrade pappret, så jag har använt mig av dubbla fotomattor för att lyfta det. Grunden till layouten är ett Bazzil, Orange Peel White.



Glitz Design gör också otroligt inspirerande dekorationer och jag har använt mig av deras journalingstickers och alfabet: Audrey Journaling och Audrey Alpha. Mini alfabetet är från My Little Shoebox och har färgen Fog. Just nu har dessa minialfabet ett litet stickersark som följer med, med olika ord på. Jag har använt ett sånt klistermärke, som det står Love på, till höger om rosorna.



De underbara, stora rosorna kommer från Prima. För övrigt har jag dekorerat med nylon spets och en knapp från Basic Grey; Lemonade.

Titta gärna in i butiken, som hela tiden fylls på med underbara nya saker. Många går inte att hitta på så många andra ställen i Sverige. Missa heller inte bloggen, som uppdateras hela tiden. Snart ska det bli tävlingar där också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback