***Skapat för Designat***

Jag har skapat för Designat. Missa heller inte bloggen, där det just nu pågår en spännande färg-inspirationstävling.
Bara sex veckor kvar till 1:a advent..... Jag tycker personligen att det är oerhört mysigt att få adventspynta, att återinföra lite ljus i tillvaron. Fotot på adventsljusstake är inte det allra bästa, men jag ville få en känsla av hur jag faktiskt upplever ljuset, snarare än att få så skarp bild som möjligt. Även denna gång har jag använt mig av Inkidojulpapper - Ruta Grön och God Jul Röd. Helt underbara papper, med fina färger. Det är roligt att få använda ett papper med svensk text på också.
Bakgrunden är ett Bazzil - Kraft, ett cardstock som är väldigt användbart. Jag återkommer hela tiden till detta papper när jag känner att svart är för mörkt och vitt är för ljust (vilket är de cardstock jag oftast använder annars).



Det blev en väldigt enkel layout den här gången, med få dekorationer. Jag tyckte att känslan i fotot var tillräckligt. Det jag dock har med är ett vitt satintband och ett rött satinband. Dessutom har jag med brads från Doodlebug. Dessa har en härligt glittrig yta. Strecken har jag dragit med en brun Zig-penna och rubriken är gjord av ett brunt Jillibean Soap alfabet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback