***Scrapkryssning***

Har väntat och väntat och idag var det dags!!! Jag har anmält mig till 2010-års scrapkryssning och väntar bara på en bekräftelse att jag kom med. Längtar redan! Halva nöjet är ju att spendera helgen med Bea och jag hoppas vi får minst lika trevligt som förra gången. Denna gång ska det vara mer egen scraptid, vilket känns som ett plus i kanten. Jag blir så full av inspiration när jag är iväg på sånt där och det är synd om man inte har tid att hinna utnyttja den på.

Jag var tvungen att spendera dagen hemma igen. Återigen med Miranda, men denna gång inget värre än rejäl huvudvärk som orsak. Det var dock tur att jag valde att ha henne hemma, för trots upprepade tillfällen av alvedonintag, släppte den inte på hela dagen. Stackars min lilla gumma, jag hoppas inte att hon har ärvt sin mammas huvudvärk.....

Var på 4 års kontroll med Andrea också på morgonen. Hon ser och hör som hon ska och hon fortsätter att följa sin vikt- och längdkurva. Hon är under medel på längden och medel på vikten. Jämfört med Miranda som är under på vikten, över på längden. Paulina är medel på vikten och mycket över på längden. Det ska bli kul att se hur det slutar i vuxen ålder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback