***Lördag=Designat***

Eftersom det är lördag, har jag idag en layout som visas upp på Designats blogg. Missa inte heller det de andra i teamet skapar!

Jag tänker försöka inspirera er med härliga papper från Glitz Design. Jag har denna gång jobbat med flera fotomattor på mina foton. Det stora fotot har det randiga pappret Stripes som mellan-matta. Det lilla fotot har den gröna baksidan av Distressed som mellan-matta. (Med mellan-matta menar jag att det är fotomattan i mitten. Jag har nämligen ett vitt närmst fotot, sen mönstrat och svart i botten.) Den stora biten papper är Scallops.
Bakgrunden är ett Bazzil Dotted Swiss - Celtic Green. Det är synd att det syns dåligt på bilden, för det ger verkligen karraktär åt layouten att använda den knottriga ytan.



Den svarta scalloped-kanten är ett klistermärke från Glitz: Audrey Borders. Ett ark med flera snygga kant-remsor. Även fåglarna (som är rub-ons) och journalingrutan (klistermärke) är från Glitz.
Knapparna är från Basic Grey. De kommer i flera, väldigt användbara färger.
Rubriken är skriven med My Little Shoebox Mini Alpha Fog. Älskar dessa minialfabet!! Finns i flera fantastiska färger och är i lagom storlek när jag vill skriva mer än ett ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback