***Jul med Inkido***

Nytt för Designat. Kika gärna in på bloggen också, där det just nu pågår en tävling.

Det är ju faktiskt snart jul! Jag inser det när jag bläddrar igenom min kalender. Så, vad passar inte bättre då än lite julinspiration, lite påminnelse om de (för mig) härliga känslor och färger som julen för med sig.
Denna gång har jag skapat med underbara svenska julpapper från Inkido. Just dessa papper heter Stjärna och Snöboll. Cardstocken är ett Bazzil - Maraschino.



Även stämpeln och de hjärtformade bradsen kommer från Inkido. Det är underbart, tycker jag, att få stämpla med svenska ord.
För att dekorera min stämplade cirkel lite mer, använde jag mig av vit tyll och ett vackert band med två färger. För att få ytterligare en lite vintrig touch, skapade jag egna snöflingor av Rock Candy Stickles på OH-plast. Slutligen använda jag mig av ett brunt alfabet från Jillibean Soup för att sätta dit en rubrik.
Jag måste erkänna att jag blir lite sugen på jul när jag ser denna layout, sugen på mina barns glädje och alla färger, dofter och smaker. Snart, snart!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag blir grymt sugen på jul när jag såg den här härliga LO:n... Snart får man börja med julförberedelserna längtar Och efter jul kommer scrapkryssning ;-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback