***Band och höst***

Har skapat tre layouter till Scrappiz, som visades upp igår och idag. Igår handlade det om 5 olika sätt att använda band.

Först använder jag banden helt rakt, som ett istället för olika mönstrade papper.



Därefter visar jag hur man kan riva sönder pappret och låta bandet kika fram.



Idag har jag med en layout där vi blev ombedda att scrappa i det som jag anser är höstfärger. Då valde jag genast orange och brun.



Det är höstlov. För att barnen ska få vara lediga hela veckan, kom mamma hit i söndags. Hon stannar till torsdag morgon. På torsdag är Daniel ledig och på fredag är jag ledig. På så sätt har vi fördelat gracerna. Inte alltid lätt att pussla, men jag kände att det var nödvändigt. Barnen behöver få vara lediga. De var trötta sista veckan. Jag är också trött, men har fått förklarat för mig att det antagligen är allergimedicinen. Får ge dessa ett tag till, sen får jag se om jag kan be om en annan sort. Väntar remiss till allergicentrum och förhoppningsvis ett pricktest. Min läkare förklarade dock att eftersom blodprovet visade positivt på hund, är jag definitivt allergisk mot hund. Ungefär som ett graviditetstest: ett negativt test kan ljuga men inte ett positivt. Lär inte kunna behålla hunden länge till. Det är inte värt det! Och risken för att det blir ännu värre och att jag utvecklar full astma är överhängande (eftersom jag redan uppvisar så pass retade luftvägar). Tänker på mina 3 attacker jag haft där jag faktiskt fått kämpa för att tvinga in luft i lungorna. Nej, ingen trevlig upplevelse och inget jag vill utsätta mig för när jag har en valmöjlighet!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Halm-LO:n är jättesnygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback