***Två till Designat***

Det är lördag och jag har skapat två layouter till Designat. Kika in i bloggen, där det just nu pågår en lifttävling.

Till denna gång har jag fått härliga papper från Fancy Pants att visa upp för er. Det är dubbelsidiga papper i serien Dancing Girl, där det alltid finns åtminstone en sida som är riktigt användbar!
Till den första layouten har jag använt pappren Girly Girl och två remsor från Dancing Girl Strips. Cardstock är till båda layouterna ett vitt Bazzill.
Journalingrutan kommer från ett October Afternoon stickersark. Otroligt användbart i mjuka, snälla färger. Med underbar grön färg kommer den lilla cirkeln som det står "June" på, från Jillibean Soup. Det är ett kit med olika månads och datum cirklar. Dessutom har jag dekorerat med en vacker antikt färgad metall fjäril och en fin badge med glassar på.
Rubriken är på båda layouterna stansad med ett QuicKutz alfabet som heter Central Park. Det är verkligen snyggt och läckert i sin enkla utformning.



Till min andra layout har jag använt pappren So Cute, Hip Hop och She Can Dance. Jag har också använt ett band, journaling från October Afternoons, datumcirkel från Jillibean Soup och en blomma från Inkido.



Det var allt från mig denna lördag, redan i mitten av november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback