***Känns som om jag ser ljuset***

Ja, det känns som om vi är på rätt sida om mittstrecket och att det värsta är över vad gäller köket. Min svärfar och svärmor kom i fredags för att hjälpa oss med elen och de kunde inte åka hem förrän lördag eftermiddag. Det tog tid och ett tag såg det ut som om vi tagit 2 steg tillbaka: barköket revs igen, saker överallt osv. Mycket hjälp fick vi, jag är evigt tacksam att min svärmor barmhärtigade sig över min tvätthög! Dessutom åket jag och svärmor till IKEA och jag spenderade mina 3000 kr som jag hade på ett presentkort.

Så, idag söndag har jag satt upp alla handtag färdigt, täckskivorna börjar bli klara, jag har målat i fönstersmygarna och bänkskivorna sitter fast. Bara socklar, kakel, lister och lampor kvar.

Helgens bilder:












Återkommer så fort jag har något nytt att visa.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh vad fint det blir!!

Postat av: Sofia

Titta vad snyggt! och proffshjälp får ni både av svärföräldrar och prinsessorna!



Kram, Fia

2009-05-04 @ 17:31:07
URL: http://www.handarbeta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback