***Bilder***

Jag lovade er lite bilder. Sovrummet är nu klart, förutom att det ska andra hurtsar till skrivbordet och en 2 meters garderob med skjutdörrar ska in. *studsar av glädje*

 Detta gjordes klart för ca 10 dagar sen: Extra lådor över micron.

 Täckskivor och skåp över kyl/frys klart. Saknas passbit överst.

 Taklampa. Passbit saknas fortfarande över fläkten.

 På väggen där skrivbordet står nu stod det förut 6 garderober, varav 3 var orginal (fasta i väggen). De äldsta rev vi, 2 flyttade upp på övervåningen och den tredje står bakom dörren. Ni kan skymta ett hörn på den. Där de äldsta garderoberna stod fanns det inget golv, så där har vi fått lägga i lite nytt golv. Orkade inte byta hela golvet och i och med garderob + skrivbord syns ingenting av det nya golvet. På väggen hängde vi upp de gamla överskåpen från köket.

 Ny färg på väggarna, nya rullgardiner (riktigt mörkläggande) och ny gardinstång.

 Över sängen kommer det i morgon att smackas upp lite tapet. Vänta bara, det kommer bli supersnyggt!!

 På denna tomma vägg ska 2 meters garderoben upp.

 Under kvällen flyttade jag in mina pysselsaker (hyllor uppsatta också). Så här blev det.

 I köksskåpen har jag saker jag inte använder och sånt jag använder väldigt sällan.

Jag är så himla nöjd och allt känns så bra just nu! Kan börja organisera allt som bara står överallt och tar plats. Så fort min nya garderob kommer, kommer jag att få ordning igen!!! LÄNGTAR.

Kom precis på att jag nog inte visat er det nya kaklet, men det får ni vänta med till i morgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Det blir jättefint!!

Postat av: Rosario

sååå fint det blir..

kram...

2009-05-25 @ 14:15:21
URL: http://carlson.rosario.se
Postat av: Sara

instämmer med damerna ovanför... Det blir jättefint! :-)

2009-05-26 @ 09:51:04
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback