***Spotify***

Tack Bea!!! Tack vare din inbjudningslänk lyckades jag äntligen få tillgång till Spotify. Sitter här och funderar och funderar på vad jag ska söka efter för musik. HÄRLIGT!! Har alltid saknat ordentlig musik i datorn.

Håller på att som bäst packa inför helgens LinköpingScrap!!! Håller verkligen inte igen på packandet den här gången, eftersom jag kände mig så hämmad på kryssningen (då med lightpackning).

Nu ska jag dock pausa i packandet och gå och natta barn istället. Tre trötta tjejer som har bestämt sig för att de ska sova alla tre i samma säng. Får se hur det går.

Jo, jag kan ju visa en LO jag gjort som visas på Scrappiz idag. Utmaningen var att skapa i vinterfärger, så som jag tänker mig vinterfärger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback