***Mormor på sjukhus***

Jag har nog alltid trott att min mormor är oövervinnelig, så att få ett telefonsamtal om att han åkt ambulans till sjukhus kommer lite som en chock.
Min moster ringde för ca 15 minuter och då hade hon precis skickat iväg mormor i ambulansen. Först hade hon lagat mat, men vaknat upp av att hon låg på golvet. Därefter hade hon börjat kräkas blod. Inget vidare.....
Mer än så vet jag inte nu. Moster är på väg till sjukan för att få veta vad som händer.
Det värsta är att mamma och pappa är i Venezuela på semester. Jag har ett telefonnummer dit, men vet inte om det är läge att ringa än. Mamma lär ju inte kunna komma hem tidigare ändå.....
Känner mig något lost.
...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt med din mormor! :-( Hoppas hon piggar på sig snart! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback