***LinköpingScrap i helgen***

Återigen var det vår tur att ordna stor scrapträff i Linköping. Det är faktiskt 5:e gången vi gör det nu, så det mesta går på rutin. Ändå är man nervös innan att allt ska klaffa, har man tänkt på allt osv. Denna gången var det också fler gäster än förut, vilket vi tyckte var väldigt kul!!
Det var en perfekt helg. Vi var en något desarmerad styrka, men "with a little help from our friends" löste det sig till det bästa. Det jobbiga med helgerna, är att de måste ta slut. När man som bäst har inspiration och skaparglädje, då är det dags att packa ihop.

Fick chansen att umgås med mina kära vänner!!! Bea, Rosario och Martina, ni var pricken över i! Dessutom fick jag träffa min nya DT-mamma, Sofia, som med sin butik Handarbeta gästade träffen. HÄRLIGT!!!!

Lite passade jag på att skapa också. Med blandat resultat, ska väl tilläggas. Tänk att ibland kör man fast alldeles och hur man än försöker går det verkligen inte att få till det, medans det nästa gång flyter hur lätt som helst. Återigen, denna process, skapandeprocessen, är väldigt fascinerande!

Först gjorde jag en LO på lördagen som var till en LIFT-tävling, där AnnaG stod för förlagan.



Och nej, jag har inte skitat ner LO'n uppe i högra hörnet. Jo, förresten, men det är gjort med flit. ÄLSKAR mina flaskor med Glimmer Mist!!! Har sprutat både uppe i högra hörnet och på swirlen (som är målad med vitt i botten).

Nästa LO är en KIT-tävling och kitet var också den goodiebag vi fick när vi kom dit. Minst 4 saker var man tvungen att använda. Jag har använt 2 papper, spets och journalingruta.



Därefter påbörjade jag söndagens SKISS-tävling och körde fast fullständigt. Det var så att jag ville kräkas på den. Slutförde den inte förrän sent på söndagen, forfarande med missnöje. Inte en av mina bättre stunder, men ibland blir det så.



På söndagen skapade jag sen 2 LO's som jag verkligen blev nöjd!!! Först en LO med TEMAT "vågigt". Det började med det i tankarna, men slutade med att jag mer inspirerades av Rosarios fantastiska sinne för små detaljer. Tillägget av blommor, glitter, charms och band gör såååå mycket. SUPERNÖJD med denna.



Sist hann jag med att skapa en LO som bara var jag. Utan förlagor eller tävling. Den blev jag också nöjd med.


Kommentarer
Postat av: Ylwa

Imponerande att hinna med alla dessa LO under en helg som du dessutom arrangerar!! Kan inte annat än bli stum. Mina favoriter blev de två sista, men alla är superfina.

kram

Ylwa

Postat av: Kerstin

Ååå jag gillar "bara dig"!!! Hi hi, du scrappar fantastiskt!

Kram

2009-03-19 @ 20:37:22
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback