***En LO att visa upp***

Här kommer en LO som jag skapade igår och som jag blev riktigt nöjd med. Tack Rosario, för länken om hur man skapar sina egna swirls!! Inser att jag måste köpa fler glitterlim ;)



Angående det där om att jag lever..... Har ju glömt berätta att jag på gamla dagar gått och blivit allergisk mot något. Förmodar att det är pollen av något slag. Det har hållit på sen före påsk: en del rinnsnuva, nästäppa, hemska nysattacker och kliande ögon. Värst är dock det som sitter i luftrören: jag hostar och emellanåt kniper det åt så dant i lungorna att det känns som om jag inte får luft. Det väser och piper och det känns som om jag bara fyller lungorna till hälften när jag andas. 
Har varit hos en läkare för 4 veckor sen, som jag inte tyckte var bra. Hon sa att det var mina luftvägar som var retade (ingen allergi) och gav mig cortison-tabletter. Under tiden kuren höll på + två dagar mådde jag bra, sen kom det tillbaka igen. Nu står jag inte ut mer: äter clarityn men det hjälper bara mot de kliande ögonen. Så, jag ringde vårdcentralen i fredags och fick en tid nästa måndag. Hon tyckte själv att det var för lång tid, med tanke på hur jag lät och förberedde mig på att åka in akut om det behövs. Längtar efter att få hjälp! Är sååå trött hela tiden och andfådd. Och säsongen är ju inte slut förrän i september, så det är bra att få hjälp nu.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh fy det låter inget vidare! Låter precis som hur A2 var förra vintern innan han fick hjälp. Hoppas att det snart löser sig och att du slipper åka in akut!

Jättefin LO - ska kika in på länken!

Kram och krya på dig!

/Bea

Postat av: Rosario

Usch det låter inget bra alls, hoppas du får hjälp snart, det är inget kul att vara allergisk jag vet, man är konstant trött, kliar i ögonen, och kan inte sova ordentligt.

Kul du fick nytta av min länk, snyggt blev det också.

2009-06-08 @ 18:09:16
Postat av: Sara

Jättefin LO, gillar fotot! Tack för länken, måste testas!!

Trist att du inte mår bra, hoppas du får bättre hjälp snart. Krya på dig, kram

2009-06-08 @ 21:47:06
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback