***2 kort***

Har gjort 2 kort som jag kan visa upp för er. Studentkortet är till min kusin som tagit studenten och som ska få min present nu i helgen. Kortet är gjort av en papperspåse. Eftersom han ska få pengar av mig i present, har jag skapat en klämma för pengen som man stoppar in i det som var öppningen på påsen. Dock visar jag bara framsidan. Pappret med studentmössorna kan ni hitta hos Handarbeta.



Det andra kortet är till min moster som fyller 50 år.



Bara 2 arbetsdagar kvar nu! Åh, det är så härligt med dessa dagar innan tycker jag. Daniel är hemma, så jag slipper alla hämtningar och lämningar. Dessutom är det mycket mindre barn på jobbet och vi har det kul och mysigt på jobbet och njuter av värmen och ledigheten. Det är sköna dagar helt enkelt.
Men det är klart att den äkta varan är bäst: att vara ledig hela tiden!! I 6 fantastiska veckor! Det ska bli så skönt. Behöver verkligen vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback