***Skapat för Handarbeta***

Varannan fredag är det min tur att visa upp något jag skapat för Handarbeta i Handarbetas blogg. Missa inte att gå in där! Vi är ett stort gäng tjejer som är med i designteamet, så bloggen uppdateras varannan dag.

Detta är min layout för dagen:



Detta har jag använt:

Bazzil - Canary
Bo Bunny - Fruit Punch (båda sidorna)
Prima - Fabulous Journaling Notebooks
Imaginisce Paper Flowers - Lovesick Red
Prima - Mini Gypso - Orange
Charms - Fjäril
Making Memories - Mini Shimmer Alpha (är tyvärr slut i butiken)

Det som också är med, men som inte syns på bilden, är att jag sprejat med Glimmer Mist - Old Lace uppe i högra hörnet. Tyvärr är det inte mycket färg på just den glimmern utan mest bling och därför försvinner det i scanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback