***Skissinspiration***

Idag är det den första skissinspirationen på Scrappizbloggen för det här året, en skiss som jag varit med och skapat till (i egenskap av skissteams-medlem).
Denna gång finns det också ett pris att vinna, sponsrat av Pappersvinden. Kika gärna.

Här är i alla fall min tolkning på skissen:



Tack Fnyz, för att jag fick en härlig skiss att skapa till!!


Är tillbaka hemma idag efter nästan en hel vecka hemma hos barnens farmor och farfar. Det var trevligt, lugnt, skönt och mysigt, men det känns ändå otroligt skönt att komma hem! Peppar, peppar, sen jag gått ner i vikt har jag inte längre lika jobbigt med att sova i andra sängar, så kroppen har orkat med att vara borta, så att säga. Tyvärr (!) var vi på bio med barnen förra lördagen och efter det har jag haft väldigt ont i min svanskota, så på grund av det har jag varit lite stel och haft svårt att sitta och så. Då är det jobbigt att inte vara hemma, där man kan fläka sig i soffan precis hur man vill, utan hänsyn till någon annan.
Nu ska jag spendera några timmar till att komma i någorlunda ordning igen: tömma resväskorna, tvätta osv.

God fortsättning på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback