***Scrappat mycket***

...men har bara en som jag kan visa upp nu. ;)
Har verkligen varit inne i ett stim, har lagt i från mig och sen påbörjat nästa. Det är tur att barnen har haft ett par bra dagar också. Här kommer i alla fall kvällens alster, som är en LO om Paulinas första tand som hon tappat på riktigt (de andra 2 har ju slagits ut). Som kommentar vill jag säga: jag visste att den där (hemska) overlayen, som för övrigt är mer grön i verkligheten, skulle komma till nytta någon gång. Verkligen inte min färg, men som vanligt hittar de flesta saker hem till slut!



Har haft en kort liten arbetsvecka, som varit ganska lugn och skön. Men, f-n, det kan inte vara meningen att man ska jobba hela livet! Jag känner det ännu mer när jag har varit ledig. Det är ganska sjukt, när man tänker på det, hur mycket tid vi jobbar och spenderar ifrån familjen. Barnen växer sååååå fort och snart är det slut! Ibland känns det verkligen så och av dygnets 24 timmar, spenderar vi (läs jag, som bara jobbar 75%) bara ca 5 timmar ihop! Usch, det är ganska deprimerande att tänka så. HELT GALET KNÄPPT!!
Nu släpper jag det, annars........suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback