***Ytterligare en***

En sjätte LO har jag hunnit med till CC'n på Scrappiz (men det är bara till 5 tävlingar). Denna gång skulle man lifta en blogg. Superkul!! Den tilltalade mig mycket, med små textrutor på båda sidor om bilden i mitten. Här kommer min tolkning:



Okej, jag vet att jag sa att jag ledsnat på julen, men det blev visst en till. Har såååå tråkiga foton just nu, så jag får verkligen ta vad jag har. Blev dock väldigt nöjd med denna.

Imorgon kommer barnen hem. Det ska bli skönt! Det är skönt när de är borta, men mest för att det stillar mitt samvete om att jag måste jobba trots att barnen har lov. Det är däremot ännu skönare när de kommer hem!!!!! Saknar dem. Pratade med Paulina som ringde när Melodifestivalen var slut. Då var hon ledsen och ville komma hem till mamma med en gång. Åhhh, min lilla gumma. Det är inte lätt när man är liten och trött.

Kommentarer
Postat av: Bea

Älskar den här LO:n!! Märks att jag inte har mycket att göra för tillfället... Kikar in här ett par gånger om dagen för att kolla uppdateringar. Glömmer visst att andra har jobb att gå till hehe See ya fredag!! Längtar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback