***Härlig helg***

Jag har haft en härlig och lugn helg!! Vi har visserligen städat en del, men eftersom vi ju har WallE känns inte det så betungande. En hel del tid till annat har det också blivit.

Så här ser vår WallE ut, förresten.



We loooove him!!

Jag har dessutom skapat 2 layouter den här helgen, men det är inget jag kan visa nu. Fniss, visst är det härligt med lite hemligheter!! Jag lovar att ni får se dem tids nog. Skulle nästan kunna påbörja en tredje, men tvingar mig själv att inse att jag också behöver sova.... Tråkigt!

Börjar bli smått nervös inför veckan.... Vi ska ju få domen på husbygget. Fast egentligen kommer den siffran att kvitta. Vi måste helt enkelt ha det här bygget! Trycket på huset kräver det. Inser att det är mycket jag måste börja ta tag i, som vi fördröjt så länge det går. Tex att riva altanen, röja garaget så att nya saker får plats osv. Kommer att börja köpa in de saker som vi behöver så fort jag har en tidsplanering att gå efter. Men, med en erfarenhet jag har av byggare och tid.... Jag väntar som sagt tills jag har en tidsplan. Annars är risken att jag får ha sakerna stående i garaget i ett år (eller mer).

God natt på er och hoppas ni får en trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback