***Cybercrop***

Sen igår, onsdag, har det pågått en Cybercrop på Scrappiz och idag har jag hunnit med att göra 3 bidrag. Tack Åsa, för sällskapet!!!

Det första är en ren skissutmaning:



Den andra skulle prydas av smyckesdetaljer: (pärlhjärtanen på fotot, nyckeln och 2 pins)



Den tredje hade en lista med saker som skulle vara med: 2 band, minst 2 foton, minst 2 olika bokstavssorter, något från mitt "spill", något från mitt senaste köp, max en metalldekoration.



Igår lämnade jag barnen hos sin farmor och farfar. Därefter åkte jag till stan och mötte min käre man (som jag knappt höll på att känna igen, eftersom han fått sina glasögon) och vi var på en restaurang och käkade. Sen spenderade vi ett par timmar på IKEA och bestämde en del detaljer till vårt nya kök. HÄRLIGT!!

Idag har jag haft Åsa här på en mini-scrapträff. Det var precis vad jag behövde idag. Rena rama drömmen att få sätta sig vid pysselbordet redan kl 15!!!

Nu väntar sängen, för jag är enormt trött! Klockan är nästan midnatt. Kanske förklarar en del.... hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback