***Avslag på DT-ansökan***

Igår fick jag avslag på den DT-ansökan jag gjort hos Arkivet. Egentligen gör det mig inget, eftersom jag har fullt upp med mina båda uppdrag på Scrappiz. På tal om Scrappiz, kan du just nu hitta en ny skissutmaning i deras blogg. 

Hur som helst, så kan jag ju nu visa upp de 2 LO's jag skapade till min DT-ansökan. 

Först skulle man skapa en galen LO.... Så galen blev nog inte min, men det blev en med udda ytterformat ;)


Den andra heter hemmaSpa, som är gjord för att visa vem jag är, vilken scrapstil jag har. 
 

Sen kan jag meddela att jag fick mitt efterlängtade anbud igår... Inte någon rolig läsning. Hur kan ett bygge på ca 35 kvadrat kosta nästan lika mycket som hela vårt hus gjorde som är på 171 kvadrat?!?!?!?! Och då är det inte ens klart när de är färdiga (alltså inga tapeter, ingen målarfärg, inget målat ute, inga element, inget kök, inga möbler, ingen el osv) Obegripligt. Nej, det kommer nog inte att bli något bygge. Tyvärr ser vi dock inga andra, bra alternativ heller, så det känns fruktansvärt tröstlöst just nu.

Kommentarer
Postat av: Bea

Trist att höra att bygget blir så dyrt - det är tråkigt när man har siktet inställt på något och så faller det på kostnaden :( Håller tummarna för att ni hittar en annan lösning! Kolla med fler hantverkare först - det kan skilja massa mellan de olika. (ni vet väl om att ni kan använda ROT-avdraget för arbetskostnaderna för detta (skattekonsulten vaknar till liv ;-)) Det gör iaf 100 tkr mindra på priset.



Vilka underbara LO:s - älskar Angels LO:n den var HELT underbar!



Kram

Bea

Postat av: Åsa Merving

Som vanligt helt ljuvliga LO. Älskar det du gör, du inspirerar även om du inte fick DT uppdraget.

Ni får göra som vi, flytta ut på landet då får man mycket kvm för pengarna.

Trevlig helg!

2009-02-13 @ 14:24:16
URL: http://merving.blogspot.com
Postat av: sari

åååh...vilka underbara lo,sar! Speciellt den första!!!

2009-02-15 @ 08:33:14
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback