***Äntligen!!***

Nu har vi fått ett bud på det minimerade bygge vi vill ha utfört istället för utbyggnaden. Det känns som att det är ett acceptabelt pris, så nu är vi nog i färd med att godkänna det och ÄNTLIGEN kanske komma igång. (Jag drömde inatt att han inte skulle börja förrän i vecka 52.....*mardröm*)

ÄNTLIGEN är det också dags för scrapkryssning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara 2 dagar kvar. Längtar som en galen tok. Har packat allt i scrapväg, men ska packa övrigt imorgon. Börjar bli smått pirrig i magen av förväntan. Bara morgondagen går fort!!!!

I dag har jag bara varit på jobbet i en och en halv timme. I natt var nämligen Miranda vaken mellan 3-5 eftersom hon helt plötsligt drabbats av någon form av nackspärr. Hon hade ont och eftersom hon inte var pigg efter natten, fick hon vara hemma idag. Jag åkte till jobbet kl 7 och åkte hem igen 08.30, så Daniel kunde få åka till jobbet istället. Känner mig helt tom i bollen, efter en del bråk mellan barnen. Jag är dock för förkyld för att orka bli sur själv, så de har fått stå för det sura och jag har sprungit runt och tröstat än den ena och än den andra. Puh. Hoppas mannen kommer hem snart, så jag kan försöka börja tänka igen.....

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt att bygget snart blir av! Vil höra allt om det i helgen :-)



Packa ja, det kanske man skulle göra... Skall nog ta tag i det ikväll... Måste nog tvätta lite också...



See ya fredag!

Postat av: Rosario

Hoppas du får en underbar helg, med en massa scrap och roliga saker. Kram.

2009-02-26 @ 14:29:50
URL: http://carlson.rosario.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback