***2 layouter till***

2 layouter skapade till samma skiss (en av utmaningarna på Scrappiz cybercrop). Den ena hör dessutom ihop med den svarta jag skapade häromdagen.





Har varit på stan idag. Först var jag hos frissan och permanentade håret (hihi, göra stort hår större!!). Skitsnyggt blev det. Sen var jag och gjorde en synundersökning, som resulterade i att jag var tvungen att köpa glasögon. Är översynt och har brytningsfel.
Därefter åkte vi till ett möbelföretag och beställde mitt nya matsalsmöbelemang. HÄRLIGT!!!
Nu väntar god mat och melodifestival.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad spännande - kommer jag känna igen dig på fredag? ;-) Kan du tänka dig - om en vecka äe vi på båten jiha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback