***Veckobilder***

Är inte riktigt i fas, som ni märker. Visar här vecka 44 till mitt "Projekt 52 veckor" album. Känner viss konflikt i kroppen nu: vill både fortsätta scrappa och spela Wii samtidigt!! Båda är lika lockande just nu och därför har jag varvat lite. 
Var ju inne och jobbade igår. Öppnade kl 06, vilket jag annars aldrig gör. Sov ungefär 15 min (!!) på hela natten bara för det. Det var dock ganska underbart att veta att jag skulle gå hem igen efter några timmar och att jag återigen är ledig över en vecka. Skönt. 
Längtar som en tok till nästa onsdag. Då ska "
mitt lilla gäng" ses för en heldags scrappande! Ska bli så kul!! Camilla kommer dessutom att ha med ett paket som jag beställt från designat med sig, som jag också längtar efter. Mums!

Här kommer layouten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback