***Lördag=alster för Designat***

Här är dagens inlägg till Designats blogg. Missa heller inte butiken, där det varje dag fram till julafton finns riktigt bra erbjudanden!

Jag gissar att du, som jag, skickar en del julkort i december månad. Jag är ju dock ingen kortmakare, utan håller mig till ett få antal egengjorda kort, som jag skickar till de närmsta.
Utav mitt underbara paket med Pink Paislee-papper, har jag till denna gång skapat två julkort.
Gemensamt för de båda korten är ett brunt Bazzill, pappren Naughty Or Nice och Misteltoe & CO Postcards. Även stämpeln från Inkido är samma på båda.



På kortet ovan har jag dessutom använd mig av pappret Joyeux Noel, ett härligt tvåsidigt papper i vacker brun färg. Jag har också använt mig av ett tvåsidigt band, en kantstans från Martha Stewart (klicka här för andra stansar från MS) och alfabet + bling från Prima (halvpärlorna sitter på samma ark som bokstäverna)



På det andra kortet har jag, förutom det gemensamma, använt pappret North Pole. Som dekoration har jag använt en rubon från Fancy Pants, en brad från Pink Paislee och ett glittrande strassband.

Det var allt för mig idag. Ha nu en riktigit trevlig Lucia och tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback