***åhhhhhhh***

Åh, snälla, rara, måtte det bli jul snart!! Jag håller på att bli galen på mina sura, decembertrötta och lovsugna barn!! Varenda dag är det någon form av tjafs, om minsta lilla skitsak. Snart spelar det ingen roll vad jag säger, för jag är tydligen bara "elak" och "dum" hela tiden. Är såååå less just nu. 
Det räcker att de vaknar på morgonen och får syn på mig och varandra så är det kört. Det är tur jag är på jobbet i några timmar på mitten av dagen, annars vet jag inte hur jag skulle orka just nu. 
Och så är det det där med läxor för min äldsta madam. Ingen höjdare. Hon verkligen hatar läxor och naturligtvis är det jag som får skiten för det. Hon gnäller på att jag inte påminner henne och när jag gör det gnällor hon för att hon aldrig får ha ledigt. Osv. Oavsett hur, när och vad så blir det fel. 
Till råga på allt känner jag mig inte 100% kurant just nu. Har slemmig hosta och ont i halsen. Men inte normalt ont, när man sväljer, som att man är svullen. Nej, det skär som knivar i halsen när jag hostar, vilket ju är riktigt svårt att undvika. Som om jag har sår i halsen. Trött är jag, blir andfådd av minsta lilla, känner mig svettig men fryser. Har dock ingen feber, så jag ska inte klaga.....;) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, har du också såna härliga... Jag har ju visserligen bara en, men det räcker... Hon blir också tokig så fort jag öppnar munnen, spelar ingen roll vad jag säger eller hur jag säger det... Apjobbigt! Lite julledigt blir nog bra förhoppningsvis! Ha det bra och krya på dig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback