***Nytt till Projekt 52 veckor***

Var lite lat igår när jag skulle sätta ihop min vecka 33.... Rensade i gamla papper och hittade flera "gamla" layouter som jag skapade på ett av ScrapEventen i Helsingborg. En av dem tyckte jag var fin och tänkte att den kan jag nog använda till något. Så, igår när jag skulle göra vecka 33, tog jag helt sonika fram den layouten och satt i princip bara fast fotot och skrev texten. I texten står det om hur det går från sommar ena dagen till höst den andra, så då tyckte jag att rubriken passade. Kanske inte perfekt, men det duger.



Sen tror jag att jag har glömt att visa den här som jag gjorde för flera veckor sen. Jag skulle ge några fotot till min farbror och tyckte att det var tråkigt att stoppa dem i ett vanligt kuvert, så jag gjorde en ficka istället. Fotona visar en lådbil och därav bilentemat.



Jobbet drog igång "på riktigt" igår och P började förskoleklass. Var med henne en stund i skolan på morgonen, innan jag åkte till jobbet. Idag har jag följt henne till skolbussen för första gången. Min stora, lilla tjej! Men, jag tror hon är ganska nöjd med att få ha storasyster och de två grannbarnen med sig, så jag kommer inte att följa med dem fler gånger. Ska lära mig att det bara är jag och A på morgonen. Känns lite tomt, men lugnt. Torsdagar har jag redan bestämt att vi ska handla på morgonen, för då börjar jag inte jobbet förrän 11.15. Känns skönt att slippa göra det på kvällen.
Nu ska jag ägna lite tid åt yngsta dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback