***Visats på Scrappiz***

Jag har 3 alster att visa upp, som nyligen visats upp på Scrappizbloggen. Först är det en LO som är gjord med papper skapade av Evalena. Därefter följer ett kort med stämpel från samma företag.





Därefter är det en LO som jag skapat med utmaningen "Använd dina filtband" i bakhuvudet.



Är riktigt nöjd med dessa layouter. Det är så himla kul med utmaningar!!!

Just nu skulle jag vilja scrappa, men jag har ändå inte lust. Det är en sån där dag idag. Av någon anledning har jag PMS i efterhand den här månaden.......! Det är såååå jobbigt att bli såååååå gnällig. Ingenting är roligt, allt är skittråkigt och deprimerande. BLÄÄ. Allt blir dessutom extra jobbigt. Laga mat. Gå till jobbet. Höra på barnens tjat. Osv. Men, som tur är varar det bara i 48 timmar, sen blir jag normal igen. Får helt enkelt stå ut.

Kommentarer
Postat av: Zara

Vilka underbara alster du skapat!

Glad påsk!

Postat av: Lisa

Vilket mysigt fika kort Du gjort! Jag gillar det.

Skön Lo också, jag gillar färgerna starkt =)



Ljus & Kärlek Lisa!

2009-05-18 @ 19:22:22
URL: http://www.metrobloggen.se/cosmicgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback