***Mirandas nya rum klart***

Idag har vi burit in alla Mirandas möbler på hennes rum. Så här blev det:











En del fix återstår där inne: tavlor, sänglampa osv.

30 min efter att vi fixat såg det inte lika snyggt ut, då vi var tvungen att bära upp mat, porslin mm som stod i hallen nere.





Nåja, allt har sin tid, så även rummets användningsområde..... Jag är glad att barnen inte är hemma! Det hade blivit svårt att fixa detta med dem här. Saknar dem oerhört dock, men en mammas hjärta måste plågas ibland.

Dessutom tror jag att jag blivit skimmad... Strax över 22000 har försvunnit från mitt konto (som jag skulle ha till att köpa kyl och frys). Det är en konstig siffra, med ,92 ören på slutet. Känns som någon snott en jämn dollar siffra.... Tyvärr har min bank stängt idag (även telefonbank) så jag får ta det i morgon bitti.

Nu är mannen och köper pizza, sen blir det film och tidig kväll. Har liksom förträngt att jag ska jobba i morgon.....

Kommentarer
Postat av: Åsa Merving

Oj vad fint det blir!

Huu vad hemskt att bli av med så mycket pengar. Hoppas att försäkringen täcker det.

Mvh Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback