***Huset på stöttor***

Idag har byggjobbarna stämt upp huset på stöttor, och så har de kapat de bärande reglarna som sitter på den fuktskadade syllen. Det sista av väggen har försvunnit. Igår tog dessutom vi bort det sista från köket: spis, diskmaskin och diskbänk. Nu blir det micromat för resten!

Idag har vi varit på IKEA och köpt hela vårt nya kök. Allt fanns inne och det känns skönt. Jag är dessutom inte 100% frisk idag, så jag var nog inte så behjälplig med att bära som jag brukar vara. Är väldigt förkyld, det trycker på öronen och jag börjar få ont i halsmandlarna. Får se vart det leder.

Här är i alla fall dagens bilder:









 

(psst, detta är ändå inte allt till köket.... det står en del i förrådet också...)

Nu ska jag krypa ner i soffan och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag följer detta med spänning!!



Krya på dig! Hoppas att du kan kurera dig ordentligt med byggjobbarna som springer omkring. (eller de kanske påskyndar kurerandet hehe)

Postat av: Sandra

Usch, din stackare, inte kul att må dåligt! Vad kul att det går framåt med köket!

Krya på dig!

Kram, Sandra

2009-04-16 @ 21:56:57
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback