*** okej, nu kommer de***

Nu kommer mina 7 LO's från träffen i helgen. Besök gärna vårt fotogalleri på hemsidan, för lite bilder från själva träffen.

Den första är gjord till lördagens lift-utmaning.



Den andra är från kit-tävlingen på lördagen. Kitet var den goodiebag som alla gäster fick och ur den skulle man använda minst 4 saker.



Den tredje var till Stellas lifttävling. Också den var på lördagen.



Den fjärde påbörjade jag på lördagkväll, men gjorde klar på söndagen. Den är gjord efter min egen skiss, som användes i Papp & Scrap's tävling. Jag skapade den dock när tävlingen var avgjord.



Nummer 5 kommer nu och är till tekniktävlingen på söndagen. Den skulle innehålla 4 mönstrade papper, plast, brads, band och något stämplat.



Nummer 6 gjordes till lift tävlingen hos Stellas på söndagen.



Den sista gjorde jag på 24 (!) minuter, för det var vad det var kvar innan sista inlämningstid. Den är nog inte klar, men jag visar upp den nu i alla fall. Det var en skiss.



Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, så grym du är och så mycket härligt du fick gjort!!! Jag fick själv ihop fyra stycken och kände mig rätt nöjd med det :) Det var en så rolig träff!!

Postat av: LillBlomman

Men wao så många!!! Me & I lo´n är så härlig, vilka foton du tagit! Bedårande!

2008-09-19 @ 17:38:53
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Mia J

Såååå fina LO´s!!! Kramsjuk och Baksida är favoriter! Tack för en jättetrevlig mara! Jag återkommer gärna! :-D

2008-09-20 @ 20:45:22
URL: http://miasscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback