***Längtar som en tok!***

Åh, nu är det bara några ynka dagar kvar!!! 4 dagar kvar till den stora scrapträffen i Linköping, men det är liksom bara 3 dagar kvar för oss som fixar, innan det drar igång på allvar. På fredagkväll träffas vi nämligen och ställer allt i ordning, butikerna kommer dit med sina saker och vi kan gå där och sukta lite.

Även om du inte ska komma och vara sittande gäst, är det GRATIS att besöka oss, inspireras, handla i butikerna, prata, ställa frågor och det finns fika för en billig peng. Dessutom erbjuds du GRATIS att gå på en introduktionsföreläsning kl 12 på lördagen, som handlar om scrapbooking för dig som är nybörjare.

Det var reklamen, åter till mina uppvridna känslor inför detta event. Jag har redan packat allt jag ska ha med mig, vilket blir en hel del. Det ser mest ut som om jag ska flytta hemifrån. Det märkliga är att mitt scraphörn ändå inte är tomt...... Anledningen till att jag packar så pass lång tid i förväg är för att jag ändå inte kommer att kunna få någonting gjort den här veckan. Det kan jag aldrig veckan före, för det är som om jag sparar mig.
Jag är lite irriterad på att min lilla svarta bok (som jag har som skiss och idé bok) är borta och den har varit borta ett tag. Tror faktiskt att den ligger i husvagnen. Hade med mig den till Öland, utifall jag kom på något som jag var tvungen att skriva ner. Sen dess är den borta, så den borde ligga kvar där.

Nu ska jag börja packa ihop oss, för snart är det dags att sticka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh jag längtar också! Efter en helg på scrapmässan bubblar jag av inspiration (och en del nya grejer ;-)) Satt hela kvällen igår och redigerade foton och i kväll blir det att planera några LO (efter en aniktsbehandling på Hagabadet yummi)Reserverar du en plats den här gången med? Ska bli görkul att träffas igen!!

Kram

/Bea

Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på antingen H&M eller gGina tricot, det funkar :)

2008-09-09 @ 09:10:38
Postat av: Johanna

Hej!Är så nervös inför helgen, vet inte alls hur mycket man ska ta med sig. Hade bara en fråga, måste man vara där till 10.00? Ska ju ta Jonathan till skolan då och Uffe jobbar, det blev lite dumt det där med skolan. Ha det bra.

2008-09-09 @ 10:12:02
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/
Postat av: Malin/malwa

Jag med längtar. :-) Och jag har så många funderingar på LOer att göra att jag vet inte vad. Troligen lyckas jag väl inte förverkliga mer än en bråkdel av de idéerna - men det är ju för det sociala man är där, inte sant. ;-)

2008-09-09 @ 18:52:21
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: Malin

ÅH vad du gör mig sugen på träffen! jag får ju vänta ända till i februari jag... Åker till Turkiet på lördag och det ska såklart bli underbart, men jag önskar att det inte krockade!!! Ha en underbar helg och shoppa massor :)

2008-09-11 @ 10:08:57
URL: http://epona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback