***Strandliv***

Här kommer ytterligare en sida till mitt Ölandsalbum. (känns som om jag sagt den meningen förut... ;) ) Jag räknar med att det kommer att bli 5-6 dubblar till innan det är klart. Skönt, då kan jag släppa det!



Jag tror faktiskt att jag, i och med denna LO, har blivit av med min oskuld....... För första gången har jag en uggla med! hihi
Min kära man undrade över syftet med en uggla, men det var bara att jag gillade pappret och att det hörde ihop med det blå pappret. Jag är inte säker på att han nöjde sig med det svaret...

Just nu är min man på soptippen och slänger en del av den bråten vi hade i garaget (en del gamla element, madrasser mm). Sen skulle han åka till ICA och hämta ut ett paket till mig, som är min hett efterlängtade höstjacka!! Hoppas nu bara den passar och att jag trivs i den.
Därefter skulle vi behöva åka till Linköping. Vår lilla kamera är nämligen äntligen färdiglagad. Vi lämnade in den för en månad sen. Dessutom behöver M ett par innetofflor och M + A behöver varsin jacka. Får se om vi orkar. Morgonen var jättejobbig med 3 otroligt opigga och otrevliga barn, men just nu leker de faktiskt, så har jag tur har de lugnat ner sig. Inte direkt något som gör att man längtar efter att åka på stan med dem i alla fall.

Sen längtar jag efter att mamma och pappa ska komma hem (och med hem menar jag hem till dem). De är nämligen på Malaga och solar och badar. Äckligt. Hur kan de vilja det! Bättre att vara hemma ;) ;) ;). Har faktiskt bokat tågbiljett, så jag ska åka hem (utan man och barn) den 17-19 oktober. Jag och mamma ska gå och se Mamma Mia på bio och det ska bli jättemysigt. Det är så sällan jag träffar dem ensam, så jag ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin! Mmm, Mamma Mia var jag på i måndags, verkligen sevärd! Ha en bra helg!

Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback