***Skapar!***

Jag skapar här hemma, men det är inget jag kan visa upp än. Bland annat är det till Idol-tävlingen, så det kan jag visa på torsdag.

Allt är lugnt här hemma. Väldigt lugnt! Barnen är hos sin farmor och farfar hela veckan, vilket känns "samvetstryggt" för mig, eftersom det är höstlov och vi måste jobba hela lovet. Nu får åtminstone de lov. På ett sätt betyder ju det att också jag och mannen får lov. Både före jobbet och efter jobbet har vi extra mycket tid åt varandra och våra hobbies. I morgon ska jag faktiskt ut och shoppa julklappar. Bäst att passa på när ingen kan se vad jag kommer hem med. Har städat i klädkammaren för att få plats med julklapparna också!

Nu ska jag fortsätta scrappa. Sitter nämligen med ett underbart DT-kit för november månad. Missa inte november på
Papp & Scrap!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej på dig! Hoppas det gick bra för dig och Pontus att ordna disco idag. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback