***ScrapIdol-tävlingen, vecka 3***

Utmaningen för vecka 3 var att skapa till en av ABBA's titlar (det fanns 4 stycken att välja på). Gärna något altrat. Jag gjorde en toalettskylt till sången Does Your Mother Know, med följande motivering: En toalett kallas också för hemlighus, vilket för mig in på ordet hemligheter, något som man verkligen inte vill att ens mamma ska veta.
(Min mamma trodde att jag tänkte på DASS.... (eftersom låten börjar med does)

Jag vann inget den här veckan heller (ingen som blir förvånad, eller hur), men jag gillar i alla fall min skylt och den hänger faktiskt på toalettdörren.



Det syns dåligt, men bakgrundspappret går i grönt. Bokstäverna har jag stansat i foam.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Haha din mammas tanke var ju klockren! :-D



Jag tycker oxå om din skylt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback